maja 12, 2016

Clear nail art stamper, czyli kilka słów o super przezroczystym stemplu!


Większości z Was, które tak samo jak ja są zakochane w stemplach nie dziwi powyższy przedmiot. Jest Wam dobrze znany i albo go już macie, albo planujecie kupno. Jeśli go macie zapraszam do przeczytania mojej opinii. Z kolei jeśli dopiero planujecie zakup lub nie macie pojęcia co to jest - tym bardziej zapraszam do lektury...


Podobny post pojawił się już jakiś czas temu, możecie do niego wrócić klikając TUTAJ.


*  *  *

Wstęp z poprzedniego postu jest nadal aktualny. Niezmiennie uważam, że metoda stemplowania rozwinęła się w zaskakującym tempie. Teraz jest już nieco spokojniej, ale pamiętam moment, gdzie sama już powoli nie nadążałam za nowościami. Mamy ogromny wybór płytek, lakierów do stempli no i oczywiście stempli. 


Totalnie przezroczysty stempel to hit ostatnich miesięcy i wszystkie dziewczyny "siedzące "w tym temacie oszalały na jego punkcie, łącznie ze mną. 
Do czego służy stempel? Do przeniesienia wzoru z płytki (pokrytego lakierem ) na paznokieć. Do czego służy przezroczysty stempel? Do IDEALNEGO przeniesienia wzoru z płytki na paznokieć. Dlaczego "idealnego"? Guma stempla jest niczym szybka i widzimy przez nią idealnie , w którym miejscu przyłożyć stempel by uzyskać pożądany efekt.



Swój pierwszy stempel zakupiłam na aliexpress wieki temu. Przyszedł do mnie niestety z uszkodzoną gumą. Dlatego możecie domyślić się jak bardzo się ucieszyłam, kiedy znalazłam kolejny SPRAWNY stempel w Noworocznej paczce od Born Pretty Store. Przepadłam totalnie. 


Sama technika użytkowania stempla niczym się nie różni od innych, ale obchodzić z nim należy się już bardzo ostrożnie. Przede wszystkim gumy nie czyścimy acetonem, zmywaczem i innymi płynami, ponieważ może się uszkodzić i zmatowieć (a tym samym nie będzie już przezroczysta).  Czyścimy na klejącej stronie  dowolnej taśmy! 


Guma jest nieco twardsza od innych gum ( co według mnie nie jest absolutnie żadnym minusem). Jednak należy pamiętać by nie cisnąć i by nie "zatapiać" w niej paznokci. Odbicie powinno być płynne, a ja preferuję ruchy "rolujące" lub jak w TYM poście określa to Sabi Nails - ruch " kołyskowy"  :).

Zdjęcia z odbitym wzorem przepadły w niewyjaśnionych okolicznościach, wiec musicie uwierzyć mi na słowo, że guma stempla bezproblemowo podnosi wzór z płytki i równie bezproblemowo trafia na paznokieć. W końcu nie trafiam wzorem na ślepo, a dokładnie wiem gdzie wyląduje motyw z płytki. Perfekcyjnie! 




Stempel kosztuje w sklepie Born Pretty aktualnie $ 2.99
Znajdziecie go TUTAJ,
w dziale Nail art




Standardowa wysyłka jest darmowa, a z kodem BVL91 uzyskacie 10% rabatu na nieprzecenione produkty.





Znacie? Macie? Lubicie?




Pozdrawiam serdecznie,






21 komentarzy:

  1. To mój zdecydowany ulubieniec! Nie wyobrażam sobie teraz nie mieć takiego stempla ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki stempel to super sprawa :D Ja niestety takie nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow pierwszy raz się z nim spotykam!
    Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie mam, ale w najbliższym czasie planuję to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem do tyłu bo jeszcze go nie mam, ale zaraz nadrobię ;-)
    czyli mówisz że odbijanie w sensie nie na kołyskę nie przejdzie przy tej twardości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn bardziej chodzi mi tu o bezpieczeństwo ruchów :) ta guma jest bardzo delikatna, mysle ze ruch przyłożenia bezpośrednio może spowodować ze końcówka paznokcia zatopi się na dobre w gumie :(.

      Usuń
    2. Tzn bardziej chodzi mi tu o bezpieczeństwo ruchów :) ta guma jest bardzo delikatna, mysle ze ruch przyłożenia bezpośrednio może spowodować ze końcówka paznokcia zatopi się na dobre w gumie :(.

      Usuń
    3. aaa to już rozumiem, myślę że i tak się w niego zaopatrzę :)

      Usuń
  6. Mam ale na moje pazurki jest zbyt mały. Czekam na stempel XXL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czeka na swoją przesyłkę z tym właśnie stemplem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i uważam, że jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam sobie i jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki i guma jest na tyle miękka że spokojnie mogę zatapiac paznokieć! Uwielbiam ten stempel! To mój tegoroczny faworyt :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. super sprawa pewnie i ja sobie z czasem taki sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak kiedyś sama będę robić sobie paznokcie to taki stempel koniecznie się u mnie znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ogromnie wdzięczna temu kto to wymyślił, teraz stemplowanie to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety mój stempel z Ali jest tak twardy, że nie odbija wzoru przy skórkach :(
    Podobno guma od B. Jest zdecydowanie lepsza. Trzeba będzie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee