czerwca 15, 2015

Hot-hot-hot pants & BP-50, czyli stempli i pasteli nigdy dość!




Ten lakier nie jest zapewne Wam obcy. Pokazywałam jego swatche TUTAJ. Jednocześnie uprzedzam, że nie jest to jego ostatni występ na tym blogu. Nie będę się zbytnio powtarzać. W miarę jego gęstnienia stał się o wiele przyjemniejszy w aplikacji, więc jeśli stwarza wiele problemów nie spisujcie go na straty ;)

Kiedy nie mam ochoty nosić go solo otaczam go dodatkami. Tym razem postawiłam na prosty akcent stempli z płytki BP-50 ( do obejrzenia TUTAJ ).
Na białej bazie GR CE nr 02 odbiłam czarnym Wibo Extreme Nails nr 34 serduszkowy motyw. Następnie wszystko pokryłam Seche Vite.









40 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokietki, takie subtelne i delikatne :) Masz niesamowity talent, więc może warto wziąć udział w konkursie https://www.facebook.com/klubmilosniczekpieknychpaznokci/photos/a.282628315251447.1073741828.271390773041868/448062495374694/?type=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie brak czasu... Niestety ciagle mi go brakuje ;( Dziękuję

      Usuń
  2. Ja ostatnio bardzo zaniedbałam swoje paznokcie;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten lakier i całe zdobienie mega delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawde wyszly extra, swietne stempelki i super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooooh,mam paznokciowy orgazm!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie! Pasteli nigdy dość :)
    Całość prezentuje się niezwykle schludnie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdobienie :) Ten brzoskwinkowy kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdobienie ;) ja ostatnio kupiłam kilka pastelowych z Lemaxa , też bardzo ładne , mam nawet podobny brzoskwiniowy, ale kryje po 4 warstwach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekaj az zgęstnieją, ten tez krył masakrycznie! teraz kryje po 2 warstwach ( jak ub yło mi pol butelki ;P )

      Usuń
  9. zakochałam się ♥ idealne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodkie zdobienie ;) świetnie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor jest przepiękny <3 też chce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdobienie, a ten lakier różowy wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, pisałam już na Insta, ale muszę się powtórzyć - ten wzór zestawiony z tymi kolorami jest przewspaniały! Moja zdolniacha! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. I think it turned out really cute! Love that ColorClub polish!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak bardzo kobieco ,aż nie mogę oderwać wzroku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee