kwietnia 04, 2014

Czuje miete...

... do cwiekow :)

Hej Kochani.

Jakis czas temu bylo glosno na Waszych blogach o cwiekach. Ja swoje ze wzgledu na pare problemow i male zacofanie (moje i banku) dostalam dzis, a wiec...

... PORA NA MNIE :)

Slowem wstepu, bo moze sa istoty, ktore o tym wynalazku nie slyszaly:

Tak tak, jest na swiecie taka ozdoba do paznokci jak cwieki.
Mozecie zamowic je dokladnie tutaj -> BPS.  
Kosztuja $ 3,95 / € 2.88 ( ja osobiscie wole ceny w euro :) ). A przyszly po 17 dniach od zlozenia zamowienia. A to chyba szybko... Bedac w Irlandii czekalam miesiac :)

W malym, ale uroczym pudeleczku
 z przegrodkami ( ktore z kolei minely sie z celem bo cwieki sie mieszaja) znajduja sie 3 wielkosci okraglych ozdobek (1.2mm/2mm/3mm) w ilosci DUZO. Zlote i srebrne cwieki z pewnoscia porusza wasza wyobraznie. Daja niesamowity efekt na paznokciach, a aplikacja jest dziecinnie prosta. Elegancko przylegaja do plytki paznokcia i co najwazniejsze - nie zaczepiaja sie za wlosy. Zupelnie nie przeszkadzaja w zyciu codziennym.

 Czego jeszcze wiecej chcec? 

A no wlasnie polaczenia z mieta, a wlasciwie z iscie "lisciastym" kolorem AQUA LEAF od Astor, (kosztowal smieszna sumke 3.99), ktory podobnie jak cwieki skradl moje serce ( i uwazam go za miete! Koniec i kropka. )




















Ale, ze czulam niedosyt panterki....















A co na paznokciach?

Baza Essence 24/7
Astor Aqua Leaf 242
Zloty Chit Chat pisalam o nim --> tutaj <----
Cwieki od BPS
Panterka za pomoca sondy/dottera :)
Top coat gel look od Essence.



Ktora wersja lepsza? Z czy bez panterki? 
Przygotujcie sie na natlok postow jak pare spraw mi sie unormuje, poniewaz paczka od BPS byla sporaaaaaasna :)


Buzka
Ola

41 komentarzy:

  1. Mięta ze złotem wygląda świetnie :D Stawiam na wersję full wypas z panterką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olciu a czym zrobilas tego serdecznego złotego pazurka;) jej nie mogę się doczekać piekne te cwieki na allegro jest mały wybór i praktycznie same duże i kwadratowe cwieki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko ten chitchat? Bo wygląda jak folia holograficzna:D super efekt

      Usuń
    2. Tylko chit chat gąbka lateksowa nakladalam ;) a tez zamowilas cwieki? Podalam link na born pretty store ;) polecam

      Usuń
    3. nie zamawiałam ale się niedawno rozglądałam za nimi;)

      Usuń
    4. aa kochana leć do rosa są nowe lakiery z lovely ;p

      Usuń
    5. Wiem wiem ale juz mam podobne kolor ki Odpuszcza te limitke :)

      Usuń
  3. Jakie piękne zdobienie! Takie trochę na bogato;) Fajnie połączone dwa ostatnie trendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z panterką lepiej :) też pomyślałam, że na bogato :D
      ja nigdy nie uległam modzie na ćwieki, nie są w moim stylu :)

      Usuń
    2. Ahh ja z kolei dalam się ponieść tej modzie :). Przerazisz się bo to nie koniec wieków ;)) mam jeszcze neonowe ;)
      Buzka :**

      Usuń
    3. Madzia :) raz się żyje ;)

      Usuń
  4. Mięta ze złotem będzie chyba moim nowym naj naj naj połączeniem:) super efekt i w sumie obydwie wersje mi się podobają, choć ja pewnie wybrałabym tę bez panterki:)
    Kochana doklejasz je po prostu na lakier? Ile Ci się trzymają tak zaaplikowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) doklejam je na suchy w miarę lakier za pomocą sondy i kropelki bezbarwnego lakieru :) a uparciuchy trzymają się baaardzo mocno. Dziś zmylam mani bo nie moglam się doczekać sprawdzenia nowego lakieru i nie chcialy zejsc... :) musialam je podważyć delikatnie ale żadnego uszczerbku na paznokciu ;) takze spokojnie. te cwieki są na prawdę godne polecenia i można je kupić nieraz po przecenie ;). Nie spodziewalan się takiej trwalosci :)

      Usuń
  5. Swietny mix! Nie wiedzialam, ze mieta i zloto moze tak fajnie wygladac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to obydwie wersje są super :D Pierwsza bardziej subtelna a druga z pazurkiem :D Można je nosić w zależności od potrzeby - ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak :) ja chyba mam po prostu obsesje na panterke :) ale może mi się kiedyś znudzi ;))) :**

      Usuń
  7. Piekne! Super połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardziej podoba się bez panterki ale mimo wszystko obie wersje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) bez panterki bardziej elegancko :)

      Usuń
    2. Dokładnie, trafiłaś w samo sedno :D.

      Usuń
  9. Zachwycające! Obie wersje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega niczym Kleopatra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykorzystałaś ćwieki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana pierwszy raz mialam z nimi do czynienia

      Usuń
  12. oj ja tak samo!! cudnie to wygląda , naprawdę mega ;D
    zapraszam tez do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Te ćwieki na środkowym paznokciu są ułożone genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, bylo to troche pracochlonne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor. Podziwiam Twoją wytrwałość w ozdabianiu tych paznokci ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) wiem ze jesteś zwolenniczka paznokci jednolitych kolorów tym bardziej cieszy mnie Twoja opinia ;)

      Usuń
  16. Marzy mi się taka panterka na paznokciach, ale nie sądzę żebym dała radę ją zrobić z moimi zdolnościami :( Ale mimo to muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDOWNIE! Uwielbiam połączenie mięty ze złotem, podobnie jak czerni ze złotem czy czerni z kremowym :) Zresztą też jestem zwolenniczką różnych cyrkonii na paznokciach i wzorków, bo wtedy jest ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee