stycznia 26, 2014

Male, krotkie przywitanie...

Czesc Wszystkim,

To moj " nie-pierwszy " poczatek, poniewaz probowalam juz swoich sil na blogu ogolnie kosmetycznym.
Niestety, a moze 'stety' pomysl ten nie wypalil z braku weny, checi i zapalu.

Teraz jest inaczej. Skupiam sie na paznokciach. Temat ten nie jest mi obcy. A moje plany zwiazane z paznokciami siegaja nieco bardziej ambitnie. Hobby chcialabym rozwijac i w przyszlosci polaczyc z pozytecznym, czyli z praca.
Oczywiscie nie jako glowne zajecie, ale dodatkowe.

Rozwijam sie, czyli nadal ucze ( i zapewne bede stale sie uczyc :) )

Co mnie inspiruje? Doslownie wszystko. Blogi, strony, jakies wizje, okazje... Ale jak to maja kobiety, wszystko zalezy od nastroju :)


Mam na imie Olga i zapraszam do czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee